Clan Bérénos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Clan Bérénos

Dit forum is het voorlopig forum voor de Berenos familie
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Clan Bérénos, to be or not to be?

Ga naar beneden 
+3
detta
Cornelly
Yuri a.k.a. Yukhan
7 plaatsers

Ik denk dat:
we absoluut moeten doorgaan, potverdikkie
Clan Bérénos, to be or not to be? Vote_lcap50%Clan Bérénos, to be or not to be? Vote_rcap
 50% [ 3 ]
we moeten overgaan op een statische site
Clan Bérénos, to be or not to be? Vote_lcap33%Clan Bérénos, to be or not to be? Vote_rcap
 33% [ 2 ]
we moete overgaan op..... (zie men bericht)
Clan Bérénos, to be or not to be? Vote_lcap17%Clan Bérénos, to be or not to be? Vote_rcap
 17% [ 1 ]
we moeten kappen met dit forum, zonde van de tijd
Clan Bérénos, to be or not to be? Vote_lcap0%Clan Bérénos, to be or not to be? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
ik liever iets anders doe. Ik bel je wel ooit eens
Clan Bérénos, to be or not to be? Vote_lcap0%Clan Bérénos, to be or not to be? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
ik liever iets anders doe. zie je op de volgende begravenis
Clan Bérénos, to be or not to be? Vote_lcap0%Clan Bérénos, to be or not to be? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
ik niet weet wat ik moet denken, help me
Clan Bérénos, to be or not to be? Vote_lcap0%Clan Bérénos, to be or not to be? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
ik niet wil zeggen wat ik denk
Clan Bérénos, to be or not to be? Vote_lcap0%Clan Bérénos, to be or not to be? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
ik het maar aan een ander overlaat
Clan Bérénos, to be or not to be? Vote_lcap0%Clan Bérénos, to be or not to be? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
zondag niet geschikt is voor zulke onderwerpen
Clan Bérénos, to be or not to be? Vote_lcap0%Clan Bérénos, to be or not to be? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 6
 

AuteurBericht
Yuri a.k.a. Yukhan
General
General
Yuri a.k.a. Yukhan


Aantal berichten : 50
Leeftijd : 45
Woonplaats : BCN
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Naam : Yuri
Registration date : 29-01-08

Clan Bérénos, to be or not to be? Empty
BerichtOnderwerp: Clan Bérénos, to be or not to be?   Clan Bérénos, to be or not to be? Emptyzo maa 02, 2008 3:56 pm

Zoals in het topic "de toekomst van deze comunity" gezegd, een nieuw topic.

Alle respect voor de tantes die hun desondanks hun analfacomputerisme toch een bijdrage hebben kunnen leveren.

Het mag duidelijk zijn dat we niet echt een goede start hebben gemaakt en dat we momenteel gewoon steeds meer aan het doodbloeden zijn.

Jammer, want de initietieven waren er, Robert heeft er geld en tijd in gestoken en de interesse is er wel (ergens verscholen).

Mijn voorstel is om over te gaan op een statischere site. Forum mag blijven bestaan, maar dit werkt niet helaas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cornelly




Aantal berichten : 5
Woonplaats : x
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Naam : x
Registration date : 11-02-08

Clan Bérénos, to be or not to be? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clan Bérénos, to be or not to be?   Clan Bérénos, to be or not to be? Emptyzo maa 02, 2008 10:13 pm

Clan Bérénos, to be or not to be? 685911

(even kijken of ik ook kan doen wat jij doet, haha).

Serieus: we moeten wat, maar a) ik kan niet (technisch) denken dus denken jullie voor me, b) het is zondag (the Lord's day)
en c) ik zie jullie liever op de volgende bruiloft Very Happy

Robert heeft aangegeven, dat hij o.a. Forum leuk vond om met jullie, de jeugd, te chatten. Exit de "bovenste laag" No
Graag dus iets wat iedereen, van jongste neef tot oudste tante, kan gebruiken.
Clan Bérénos, to be or not to be? 963386
Terug naar boven Ga naar beneden
detta
Sergeant
Sergeant
detta


Aantal berichten : 23
Leeftijd : 66
Woonplaats : curacao
Telefoonnummer : 05999-5223634
Naam : bernadette
Registration date : 26-01-08

Clan Bérénos, to be or not to be? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clan Bérénos, to be or not to be?   Clan Bérénos, to be or not to be? Emptyma maa 03, 2008 2:51 am

nou, ik heb geen moeite met dit forum,

maar ik denk dat het gewoon aan onszelf ligt, of het wel of niet werkt.

dat het allemaal langzaam aan het doodbloeden is ligt dus niet aan de methode,

ik denk ,wat we ook zullen hebben, als er maar enkelen van ons steeds reageren en fanatiek zijn, heeft het

geen zin heeft om iets anders te bedenken.

Het ligt aan onszelf.

Willen we wel of niet in contact blijven met elkaar!
Terug naar boven Ga naar beneden
detta
Sergeant
Sergeant
detta


Aantal berichten : 23
Leeftijd : 66
Woonplaats : curacao
Telefoonnummer : 05999-5223634
Naam : bernadette
Registration date : 26-01-08

Clan Bérénos, to be or not to be? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clan Bérénos, to be or not to be?   Clan Bérénos, to be or not to be? Emptyma maa 03, 2008 2:54 am

trouwens Yuri,

wat bedoel je precies met een statische site?
Terug naar boven Ga naar beneden
afro g
Rookie
Rookie
afro g


Aantal berichten : 12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Curacao
Telefoonnummer : 5999-6949044
Naam : shaiel
Registration date : 27-01-08

Clan Bérénos, to be or not to be? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clan Bérénos, to be or not to be?   Clan Bérénos, to be or not to be? Emptyma maa 03, 2008 10:58 pm

Ik heb het al ooit gezegd maar ik vind dat als we een eigen site gaan maken dat het moet worden gemaakt

met ideeen van iedereen die dus fanatiek meedoet zoals mijn moeder zegt,

en zo kan iedereen ook misschien sneller begrijpen en ook sneller erop komen

maar dit forum is ook perfect sunny Clan Bérénos, to be or not to be? 509800
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kitatin.com
detta
Sergeant
Sergeant
detta


Aantal berichten : 23
Leeftijd : 66
Woonplaats : curacao
Telefoonnummer : 05999-5223634
Naam : bernadette
Registration date : 26-01-08

Clan Bérénos, to be or not to be? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clan Bérénos, to be or not to be?   Clan Bérénos, to be or not to be? Emptyvr maa 07, 2008 3:11 am

dit is nu erg jammer, he

tot nu toe maar drie mensen die op deze poll hebben gereageerd.

wat gebeurt er met ons? is de lol eraf?

jammer, jammer, jammer, Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad

Yuri, je hebt m'n vraag ook niet beantwoord. Wat is een statische site?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rob the Admin
Admin
Admin
Rob the Admin


Aantal berichten : 94
Leeftijd : 50
Woonplaats : C.F. Mřllers Allé 16 4th, DK-2300 Kopenhagen S, Denemarken
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

Clan Bérénos, to be or not to be? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clan Bérénos, to be or not to be?   Clan Bérénos, to be or not to be? Emptyzo maa 09, 2008 12:58 pm

Hallo hier vanuit Indonesie. Laatste dag van de vakantie, jammer.
Ik vind het idee met een statische oke is, als daar interesse is.

Het forum kunnen we gebruiken voor kletsen zoals we dat nu doen. Ik heb gestemt dat we gewoon hier blijven en dit gebruiken als onze kommunikatiekanaal tussen de familie. Degenen die mee doen is hartstikke fijn, degenen die niet willen meedoen, wel het is hun keuze.

Tante Detta, een statische site is een site zoals berenos.com. Je kan gaan kijken wat er nieuws is op zo een site, maar je kan verder niets doen. Voor het meeste heb je met een dynamische site meerdere mogelijkheden om interactief bezig te zijn met de site, zoals hier, waar je kunt stemmen, kun schrijven,fotos uploaden e.d.

Btw Tante Cornelly, het is de bedoeling dat de oudjes op gelijke voet met de jongeren meedoen aan de site. Ik zag niet graag dat dit alleen voor ons jongeren was. Het is de bedoeling dat dit de familie verzamelt, en niet fragmenteert.

Okey gays, mijn woordjes. tot horens.
Enne.....kom op, stemmen bounce
Terug naar boven Ga naar beneden
https://berenos.actieforum.com
Tante Jans (TJ)
Rookie
Rookie
Tante Jans (TJ)


Aantal berichten : 18
Leeftijd : 76
Woonplaats : Zoetermeer,
Telefoonnummer : 079-3420133
Naam : Arian Maria
Registration date : 26-01-08

Clan Bérénos, to be or not to be? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clan Bérénos, to be or not to be?   Clan Bérénos, to be or not to be? Emptyzo maa 09, 2008 5:38 pm

Yuri a.k.a. Yukhan schreef:
Mijn voorstel is om over te gaan op een statischere site. Forum mag blijven bestaan, maar dit werkt niet helaas.
Nee, geen statische site (wat ik heb begrepen van uitleg Robert was dat juist mijn bezwaar van berenos.com; je mag er alleen maar naar kijken, en je kan niets doen!) forum mag van mij blijven, hij werkt voor wie er gebruik van maken, toch?
sterker nog: wat denken jullie van openstellen voor andere berenos-neven en -nichten, zodat jullie die ook leren kennen en "ontmoeten"??
clown pirat silent farao king queen albino santa jocolor geek scratch Clan Bérénos, to be or not to be? 525736 Clan Bérénos, to be or not to be? 31027 alien afro

heb gestemd voor forum mag blijven, zonder potdikke, wel met "heel graag", in afwachting van my family.com ..... Clan Bérénos, to be or not to be? 963386
Terug naar boven Ga naar beneden
Tante Jans (TJ)
Rookie
Rookie
Tante Jans (TJ)


Aantal berichten : 18
Leeftijd : 76
Woonplaats : Zoetermeer,
Telefoonnummer : 079-3420133
Naam : Arian Maria
Registration date : 26-01-08

Clan Bérénos, to be or not to be? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clan Bérénos, to be or not to be?   Clan Bérénos, to be or not to be? Emptyzo maa 09, 2008 5:47 pm

wat ik zo leuk vind is dat je met elkaar kunt delen wat je wilt delen en kunt reageren wanneer en waarop je wilt/kan reageren ("bijzondere" levensgebeurtenissen, enzo ......) Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuri a.k.a. Yukhan
General
General
Yuri a.k.a. Yukhan


Aantal berichten : 50
Leeftijd : 45
Woonplaats : BCN
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Naam : Yuri
Registration date : 29-01-08

Clan Bérénos, to be or not to be? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clan Bérénos, to be or not to be?   Clan Bérénos, to be or not to be? Emptydi maa 11, 2008 12:28 am

Oi... ik ga ff zware tijden in met werk en prive. Vandaar de late reactie. excuses daarvoor

Robert heeft reeds uitgelegd wat een statische site is. Rest me alleen nog het volgende aan toe te voegen:

1) Statisch betekent niet dat je geen inbreng kan hebben. Allees dat je bijvoorbeeld als je foto´s of berichten hebt, deze zou moeten doorspelen aan de webmaster (Robert)

2) Een forum is geen site. Hierdoor kan het goed onderdeel uitmaken van een statische site Clan Bérénos, to be or not to be? 21849

Mijn menign is overigens duidelijk, met of zonder potverdikkie Clan Bérénos, to be or not to be? 764683
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuri a.k.a. Yukhan
General
General
Yuri a.k.a. Yukhan


Aantal berichten : 50
Leeftijd : 45
Woonplaats : BCN
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Naam : Yuri
Registration date : 29-01-08

Clan Bérénos, to be or not to be? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clan Bérénos, to be or not to be?   Clan Bérénos, to be or not to be? Emptydi maa 11, 2008 12:44 am

Rob the Admin schreef:
Okey gays, mijn woordjes. tot horens.

Btw... I hope you meant gUys lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rob the Admin
Admin
Admin
Rob the Admin


Aantal berichten : 94
Leeftijd : 50
Woonplaats : C.F. Mřllers Allé 16 4th, DK-2300 Kopenhagen S, Denemarken
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

Clan Bérénos, to be or not to be? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clan Bérénos, to be or not to be?   Clan Bérénos, to be or not to be? Emptywo maa 12, 2008 7:02 am

Hehe, foutje..... Clan Bérénos, to be or not to be? 135698
Terug naar boven Ga naar beneden
https://berenos.actieforum.com
Rob the Admin
Admin
Admin
Rob the Admin


Aantal berichten : 94
Leeftijd : 50
Woonplaats : C.F. Mřllers Allé 16 4th, DK-2300 Kopenhagen S, Denemarken
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

Clan Bérénos, to be or not to be? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clan Bérénos, to be or not to be?   Clan Bérénos, to be or not to be? Emptywo maa 12, 2008 7:08 am

Okey jongens, Hier wat statistieken van het forum. We hebben ongeveer een half lid dat komt kijken elke dag (go figure Very Happy ) Maar goed, we zijn er ook niet zoveel die hier actief bezig zijn, dus eigenlijk vind ik het best wel ok. We moeten ook niet vergeten dat we, naast de aktieve leden (ahem!) vrij veel kijkers hebben die gewoon langs komen om te zien of er iets nieuws is en dan weer weggaan, wat natuurlijk ook ok is imho.


Aantal berichten: 270
Berichten per dag: 5.70
Aantal onderwerpen: 47
Onderwerpen per dag: 0.99
Aantal gebruikers: 24
Gebruikers per dag: 0.51

Forum gestart: Thu 24 Jan 2008 - 20:14 Grootte van avatar-map: 156.38 KB
Terug naar boven Ga naar beneden
https://berenos.actieforum.com
afro g
Rookie
Rookie
afro g


Aantal berichten : 12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Curacao
Telefoonnummer : 5999-6949044
Naam : shaiel
Registration date : 27-01-08

Clan Bérénos, to be or not to be? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clan Bérénos, to be or not to be?   Clan Bérénos, to be or not to be? Emptywo maa 26, 2008 9:10 pm

nu dat ik ook heb begrepen wat een statische site is vind ik het ook niet de beste maar dit forum moet met de

zelfde mogelijkheden iet vereenvoudig gemaakt worden

Groetjes uit curacao Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kitatin.com
Rasta Mama Pam
Rookie
Rookie



Aantal berichten : 16
Leeftijd : 48
Woonplaats : Paramaribo
Telefoonnummer : +59708855922
Naam : Pamela Asjranti Maria Middellijn
Registration date : 25-01-08

Clan Bérénos, to be or not to be? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clan Bérénos, to be or not to be?   Clan Bérénos, to be or not to be? Emptyza maa 29, 2008 4:12 am

overgaan op Myfamily.com, nieuwe versie. Dat werkt prettig en je kan er genoeg mee. Het enige wat niet kan is live chatten volgens mij. Dat is t enige. For the time being is fit forum prima voor wie er gebruik van maakt, lijkt mij...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Clan Bérénos, to be or not to be? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clan Bérénos, to be or not to be?   Clan Bérénos, to be or not to be? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Clan Bérénos, to be or not to be?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Reginald Berenos is jarig
» Op zoek naar Kirsten Berenos

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Clan Bérénos :: Bérénos Home :: Clan Bérénos Algemeen Forum-
Ga naar: