Clan Bérénos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Clan Bérénos

Dit forum is het voorlopig forum voor de Berenos familie
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Familie reunie

Ga naar beneden 
+7
Yorah-_-Rah
cberenos
Tante Jans (TJ)
Rasta Mama Pam
detta
Yuri a.k.a. Yukhan
Rob the Admin
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Berenos Familiereunie 2009
Cruise in het Caraibisch gebied
Familie reunie Vote_lcap82%Familie reunie Vote_rcap
 82% [ 9 ]
Reunie in Suriname
Familie reunie Vote_lcap18%Familie reunie Vote_rcap
 18% [ 2 ]
Ik blijf maar lekker thuis
Familie reunie Vote_lcap0%Familie reunie Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Ander idee -hier aangeven-
Familie reunie Vote_lcap0%Familie reunie Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 11
 

AuteurBericht
Rob the Admin
Admin
Admin
Rob the Admin


Aantal berichten : 94
Leeftijd : 50
Woonplaats : C.F. Møllers Allé 16 4th, DK-2300 Kopenhagen S, Denemarken
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

Familie reunie Empty
BerichtOnderwerp: Familie reunie   Familie reunie Emptywo feb 06, 2008 8:03 am

Er is voorgesteld dat, mocht er stemming hier voor zijn, we een cruise / familiereunie in Suriname afhouden in 2009
Cruise kan voor een weekje zijn waar we rondvaren in het Caraibisch gebied en gewoon de beest uithangen aan boord van een schip.
Óf we kunnen 1,2 og 3 weekjes in Suriname een reunie houden zoals we dat deden in 2003 (By the way, wie gaat er dan trouwen? Smile )

We zijn nog zeer vroeg in onze planning, dus alles kan nog. Niets is vatgelegd. Heb jij een goed idee, horen we het natuurlijk ook van je.

Hier je stem laten horen.


Laatst aangepast door op vr feb 08, 2008 8:29 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://berenos.actieforum.com
Yuri a.k.a. Yukhan
General
General
Yuri a.k.a. Yukhan


Aantal berichten : 50
Leeftijd : 45
Woonplaats : BCN
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Naam : Yuri
Registration date : 29-01-08

Familie reunie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familie reunie   Familie reunie Emptywo feb 06, 2008 11:04 am

Tip:

Na je stem geplaatst te hebben in de pol, ook een berichtje plaatsen wat je hebt gestemd Wink
Kunnen we lekker discussieren over het wel en wee..... Familie reunie 135698
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuri a.k.a. Yukhan
General
General
Yuri a.k.a. Yukhan


Aantal berichten : 50
Leeftijd : 45
Woonplaats : BCN
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Naam : Yuri
Registration date : 29-01-08

Familie reunie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familie reunie   Familie reunie Emptywo feb 06, 2008 11:07 am

Allereerst... heel leuk initiatief trouwens tante Detta..... Wij kleinkinderen zouden dat ook eens een keer doen.... Maar goed.... we hebben nu een 2e kans..... dus carpe diem....

Ik begin aarig flauw te worden eerlijk gezegd, want het lijkt me super leuk, maar eigenlijk maakt het me niet zoveel uit wat we doen. Van de andere kant hebben we Suriname al een keer gehad, dus voor de afwisseling toch maar Cruise gestemd Familie reunie 679628 . Kan nog eens spannend worden...... tig Berenossen op 1 boot, zonder vluchtmogelijkheid, hahahahaha clown

Thuis blijven doe ik in het weekend wel een keertje inhalen Familie reunie 730307
Terug naar boven Ga naar beneden
detta
Sergeant
Sergeant
detta


Aantal berichten : 23
Leeftijd : 66
Woonplaats : curacao
Telefoonnummer : 05999-5223634
Naam : bernadette
Registration date : 26-01-08

Familie reunie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familie reunie   Familie reunie Emptydo feb 07, 2008 2:23 am

Mag je ook twee opties aanvinken? Het maakt mij nl. ook niet zoveel uit wat we zullen doen, zolang we maar iets gaan doen met z'n allen.
Trouwens Yuri, sinds wanneer noem je me 'tante' hahahaha Very Happy niet dat ik het erg vind, hoor, ik ben het alleen niet gewend uit jouw mond te horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
detta
Sergeant
Sergeant
detta


Aantal berichten : 23
Leeftijd : 66
Woonplaats : curacao
Telefoonnummer : 05999-5223634
Naam : bernadette
Registration date : 26-01-08

Familie reunie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familie reunie   Familie reunie Emptydo feb 07, 2008 2:26 am

heb net gemerkt dat je maar één optie kunt kiezen
Terug naar boven Ga naar beneden
Rasta Mama Pam
Rookie
Rookie



Aantal berichten : 16
Leeftijd : 48
Woonplaats : Paramaribo
Telefoonnummer : +59708855922
Naam : Pamela Asjranti Maria Middellijn
Registration date : 25-01-08

Familie reunie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familie reunie   Familie reunie Emptydo feb 07, 2008 4:25 pm

Ja... ik ben voor n cruise, dus... gezellig. Ennuh... zo 'n caribisch cruisship is echt wel groot genoeg om toch nog een beetje te kunnen VLUCHTEN als je die luidruchtige BERENOSSEN ZAT bent.. hahaha... Ik zie het wel zitten hoor...
Familie reunie 679628
Terug naar boven Ga naar beneden
Tante Jans (TJ)
Rookie
Rookie
Tante Jans (TJ)


Aantal berichten : 18
Leeftijd : 76
Woonplaats : Zoetermeer,
Telefoonnummer : 079-3420133
Naam : Arian Maria
Registration date : 26-01-08

Familie reunie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familie reunie   Familie reunie Emptydo feb 07, 2008 5:11 pm

alles lijkt mij leuk, ook thuisblijven! (want dan ga ik toch ergens heen!)
ik ben blij als het er toch van zou komen, alleen was mijn bezwaar altijd: de (hoge) kosten, he?
kan Dette een voorlopige schatting maken?
Voor ons in Europa, is een Caribisch Cruise dus wel duurder, he? Familie reunie 714659
Idea En er bestaan natuurlijk ook andere cruises

Janny, aka finance manager Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuri a.k.a. Yukhan
General
General
Yuri a.k.a. Yukhan


Aantal berichten : 50
Leeftijd : 45
Woonplaats : BCN
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Naam : Yuri
Registration date : 29-01-08

Familie reunie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familie reunie   Familie reunie Emptydo feb 07, 2008 5:48 pm

Familie reunie 685911 (<- betekent trouwens dat ik eens ben wat in het voorgaande bericht is geplaats)

Volgens mij heb jij iets dergelijks vaker gedaan, niet Detta? Ik zou geen flauw idee hebben waar te kijken naar prijzen. Doe je dat via internet, of ga jij nog op zen ouderwets naar een reisbureau? Desalnietemin Familie reunie 685911
Mijn Spaans salaris is namelijk best om en bij NL studenten budget.

P.s. (Semi off-topic) ga (ook niet helemaal,maar goed), maar ik ben heel blij om reacties te zien van (toch wel 2) tantes die moeite hadden met het forum (He tante detta en tante Jans) bom

Laat dit een aanmoediging zijn voor de rest Wink

Ga zo door Familie reunie 679628
Terug naar boven Ga naar beneden
Rob the Admin
Admin
Admin
Rob the Admin


Aantal berichten : 94
Leeftijd : 50
Woonplaats : C.F. Møllers Allé 16 4th, DK-2300 Kopenhagen S, Denemarken
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

Familie reunie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familie reunie   Familie reunie Emptyvr feb 08, 2008 8:41 pm

Citaat :
Voor ons in Europa, is een Caribisch Cruise dus wel duurder, he?
En er bestaan natuurlijk ook andere cruises

Zo ken ik Tante TJ weer. Altijd aan geld denken en zuinig zijn. Wink (By the way je herrinert om die afzuig installatie in de keuken aan te doen hé? haha)
Kom op tante, je bent zo metteen een rijke pensionado hehe. Trouwens het is alleen de ticket naar Miami of zo. En vanuit europa, kan men pakketten kopen. (Vanuit DK in ieder geval, voor een weekje van miami naar puerto rico en de domincaanse rep. en dan weer retour naar DK.)

Ik vind dat we misschien een pakket vanuit NL kiezen, en dan stapt iedereen aan boord daar. Du karoes kunnen dan op eigen houtje naar Miami (of plaats van instappen) reizen, waar we allemaal elkaar ontmoeten en dan de boel van elkaar beginnen te halen. (is dit ok met Cur.?)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://berenos.actieforum.com
Rob the Admin
Admin
Admin
Rob the Admin


Aantal berichten : 94
Leeftijd : 50
Woonplaats : C.F. Møllers Allé 16 4th, DK-2300 Kopenhagen S, Denemarken
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

Familie reunie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familie reunie   Familie reunie Emptyvr feb 08, 2008 8:44 pm

Klik HIER om een overzicht van cruises te zien van Royal Carribean.
Het ziet er niet duur uit, en het goede is dat degene die een penthouse willen hebben die kopen zo eentje, en degen die naast de machinekammer willen slapen die kunnen dat dan doen. (alhoewel dat alleen de sadomasochisten moeten zijn in de familie, anyone? Familie reunie 135698 )

Hoop dat het een beetje inspiratie geeft
Terug naar boven Ga naar beneden
https://berenos.actieforum.com
Rasta Mama Pam
Rookie
Rookie



Aantal berichten : 16
Leeftijd : 48
Woonplaats : Paramaribo
Telefoonnummer : +59708855922
Naam : Pamela Asjranti Maria Middellijn
Registration date : 25-01-08

Familie reunie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familie reunie   Familie reunie Emptyvr feb 08, 2008 9:11 pm

volgens mij zijn juist die cruises vanuit NED nschijtduur en.. niet zo interessant.. maar ik kan me vergissen..
Terug naar boven Ga naar beneden
detta
Sergeant
Sergeant
detta


Aantal berichten : 23
Leeftijd : 66
Woonplaats : curacao
Telefoonnummer : 05999-5223634
Naam : bernadette
Registration date : 26-01-08

Familie reunie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familie reunie   Familie reunie Emptyvr feb 08, 2008 9:42 pm

ja, Vorig jaar toen Jannie en ik al hiermee bezig waren, suitte jannie inderdaad op de centjes. Maar voor mij en misschien ook voor Eric en Pam, komt een Europa-cruise sowieso duurder uit dan voor jullie een Car.cruise, omdat jullie de sterke euro hebben. Met jullie euro hier in het Car.gebied kun je bij wijze van spreke met het geld smijten. Voor honderd euro krijg je bijna driehonderd antil. en ruim 250 dollar. Terwijl ik voor 100 euro, driehonderd antil moet neertellen. Snappie?

Net wat Robert zegt, je kunt het op een gegeven moment zo goedkoop of duur maken als je zelf wilt. We zijn 1 keer op een cruise gegaan, een paar jaar geleden. Je waant je echt in een totaal andere wereld, je wordt behandeld alsof je een of andere celebrity of adellijk persoon bent. Het mooie ervan is ook dat het allemaal all inclusive is. Je hebt eigenlijk alleen zakgeld nodig voor wanneer je de ports aandoet en een of ander souvenirtje wil kopen.

We hadden toen p.p. ongeveer 2500. naf betaald, reken maar uit hoeveel het voor julie zou zijn, minder dan 1000 euro?

Anyway, zo'n cruise moet je ook niet alleen doen, of met z'n tweetjes, maar met een groep gezellige mensen.
Wij waren toen met het koor van Francis gegaan: een vakantie die je niet meer zo gauw vergeet,hoor.

Geweldig van Robert dat hij al meteen een link naar Royal Caribbean heeft gemaakt. We waren toen ook met hen gegaan. maar natuurlijk heb je ook Carnival cruises. Deze maatschappij schijnt meer voor jeugdigen te zijn, en is misschien ook gezelliger, meer op de jong-volwassenen gericht.
Robert, maak je dan ook een link naar Carnival Cruises?

En dan nog iets: hoe eerder je reserveert, hoe voordeliger. Dit heb ik wel op de ouderwetse manier van het reisbureau.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rasta Mama Pam
Rookie
Rookie



Aantal berichten : 16
Leeftijd : 48
Woonplaats : Paramaribo
Telefoonnummer : +59708855922
Naam : Pamela Asjranti Maria Middellijn
Registration date : 25-01-08

Familie reunie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familie reunie   Familie reunie Emptyvr feb 08, 2008 9:52 pm

maar uhmm.. reserveren is vaak ook meteen BETALEN, he... met vliegtickets bv. is betalen afhankelijk van de termijn waarop je zou vertrekken. Binnen 2 weken volledige bedrag voldoen.. als je bv de volgende maand vertrekt. Of als je pas later zou vertrekken binnen een maand, hooguit 2. Of kun je gewoon met het reisburo afspreken dat je per die en die datum dan het bedrag moet hebben voldaan. Dus dat er in de tussentijd HARD gespaard moet worden... ik ben benieuwd naar de betalings voorwaarden.
Terug naar boven Ga naar beneden
detta
Sergeant
Sergeant
detta


Aantal berichten : 23
Leeftijd : 66
Woonplaats : curacao
Telefoonnummer : 05999-5223634
Naam : bernadette
Registration date : 26-01-08

Familie reunie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familie reunie   Familie reunie Emptyvr feb 08, 2008 10:00 pm

En net wat Robert ook zegt: we kunnen kijken waar we elkaar allemaal ontmoeten om op te stappen. Er zijn routes die vertrekken vanuit Miami, Tampa, San Juan. Dit is dan van carnival cruises.

Maar bye the way: waar blijft de rest van ons? Ik heb Michael bijv. lang niet gezien. Mogen we van elkaar even weten wat iedereen denkt?
Cornelly, Eric, Mike, Jeanne, Michael, Kim, Nanno, Patricia, Regi, Kirsten, Charlotte, Mikanda, Urvin,Tonnie, Hennie, Yildiz, Marvin, Quita, Mara,Jean-Paul, Annella, Yoraham, Fariet???????????????

WAAR ZIJN JULLIE?????????????? Familie reunie 11757 Sleep I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
detta
Sergeant
Sergeant
detta


Aantal berichten : 23
Leeftijd : 66
Woonplaats : curacao
Telefoonnummer : 05999-5223634
Naam : bernadette
Registration date : 26-01-08

Familie reunie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familie reunie   Familie reunie Emptyvr feb 08, 2008 10:01 pm

ben ik niemand vergeten?
Terug naar boven Ga naar beneden
detta
Sergeant
Sergeant
detta


Aantal berichten : 23
Leeftijd : 66
Woonplaats : curacao
Telefoonnummer : 05999-5223634
Naam : bernadette
Registration date : 26-01-08

Familie reunie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familie reunie   Familie reunie Emptyvr feb 08, 2008 10:07 pm

pam, sowieso is het sparen geblazen, als we nu al weten dat het voor zomer 2009 is.
Volgens mij is het reserveren voor de cruise dan een jaar vantevoren goedkoper, dan hoef je nog geen vliegticket te hebben betaald. Ik zal het allemaal weer gaan uitzoeken bij het reisbureau.
brassa's voor de kleine cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Rob the Admin
Admin
Admin
Rob the Admin


Aantal berichten : 94
Leeftijd : 50
Woonplaats : C.F. Møllers Allé 16 4th, DK-2300 Kopenhagen S, Denemarken
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

Familie reunie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familie reunie   Familie reunie Emptyza feb 09, 2008 12:02 am

Ja het is zeer stil hier, afgezien van de "regulars"

HIER klikken om te zien hoeveel een weekje bij carnival cruises kost.

Het kost ongeveer 1000USD en dan moet men nog naar Miami zien te komen. Het is voor ons wel te doen als we nu al beginnen te sparen. Ongeveer 1,5 jaar om samen te sparen.... het moet kunnen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://berenos.actieforum.com
Tante Jans (TJ)
Rookie
Rookie
Tante Jans (TJ)


Aantal berichten : 18
Leeftijd : 76
Woonplaats : Zoetermeer,
Telefoonnummer : 079-3420133
Naam : Arian Maria
Registration date : 26-01-08

Familie reunie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familie reunie   Familie reunie Emptyza feb 09, 2008 2:47 pm

He Robert, daarom ben je zo enthou ...... Jij zit al op die cruise, mang ...!!! (echt een amerikaanse cruiser)
nu ik meer info heb gaat de bel (het geld!) rinkelen
I am in! Familie reunie 679628

en met Dette zeg ik: WAT DOET DE REST!!?? wake up! bom
Terug naar boven Ga naar beneden
cberenos

cberenos


Aantal berichten : 8
Leeftijd : 47
Woonplaats : Kristiansand
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

Familie reunie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familie reunie   Familie reunie Emptyzo feb 10, 2008 10:01 pm

hei hei, Ik wil graag 2 opties kiezen, dus cruise en su. dus voor mij maakt het niks uit, als ik maar met me familie ben, ben ik happy.
Terug naar boven Ga naar beneden
cberenos

cberenos


Aantal berichten : 8
Leeftijd : 47
Woonplaats : Kristiansand
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

Familie reunie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familie reunie   Familie reunie Emptyzo feb 10, 2008 10:03 pm

by the way mogen vrienden mee??? just a question
Terug naar boven Ga naar beneden
Rob the Admin
Admin
Admin
Rob the Admin


Aantal berichten : 94
Leeftijd : 50
Woonplaats : C.F. Møllers Allé 16 4th, DK-2300 Kopenhagen S, Denemarken
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

Familie reunie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familie reunie   Familie reunie Emptyzo feb 10, 2008 10:33 pm

heb jij wel vrienden?
geek Familie reunie 441191
Terug naar boven Ga naar beneden
https://berenos.actieforum.com
cberenos

cberenos


Aantal berichten : 8
Leeftijd : 47
Woonplaats : Kristiansand
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

Familie reunie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familie reunie   Familie reunie Emptyzo feb 10, 2008 11:59 pm

You nasty..with ya sis bom
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuri a.k.a. Yukhan
General
General
Yuri a.k.a. Yukhan


Aantal berichten : 50
Leeftijd : 45
Woonplaats : BCN
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Naam : Yuri
Registration date : 29-01-08

Familie reunie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familie reunie   Familie reunie Emptydi feb 12, 2008 12:33 am

Hey Charlotte.....

1) Als het je niet uitmaakt, dan w8 je ff met je stem Wink
2) Ik vind het ongepast als je vrienden mee zou nemen. Vriendinnen daarentegen heb ik niets op tegen What a Face

Zoals het er nu naar uitziet gaan we cruisen Familie reunie 714659 Familie reunie 916176
Terug naar boven Ga naar beneden
cberenos

cberenos


Aantal berichten : 8
Leeftijd : 47
Woonplaats : Kristiansand
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

Familie reunie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familie reunie   Familie reunie Emptydi feb 12, 2008 12:41 am

Yuri Yuri lieve neef, natuurlijk bedoel ik vriendinnen, mij excuses...Ik heb een vriendin die al 2 jaren achter me zit om met haar naar de Caribbean te gaan, en toen dacht ik dat dit een oportunitie voor haar is.
Terug naar boven Ga naar beneden
cberenos

cberenos


Aantal berichten : 8
Leeftijd : 47
Woonplaats : Kristiansand
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

Familie reunie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familie reunie   Familie reunie Emptydi feb 12, 2008 12:42 am

Maar Yuri ik vind dat je op een KKK lijk op die foto..of wat??
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Familie reunie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Familie reunie   Familie reunie Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Familie reunie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Clan Bérénos :: Bérénos Home :: Clan Bérénos Algemeen Forum-
Ga naar: