Clan Bérénos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Clan Bérénos

Dit forum is het voorlopig forum voor de Berenos familie
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het grote Off-Topic Onderwerp :smiley duck:

Ga naar beneden 
+3
Rob the Admin
Rasta Mama Pam
Yuri a.k.a. Yukhan
7 plaatsers
AuteurBericht
Yuri a.k.a. Yukhan
General
General
Yuri a.k.a. Yukhan


Aantal berichten : 50
Leeftijd : 45
Woonplaats : BCN
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Naam : Yuri
Registration date : 29-01-08

Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Empty
BerichtOnderwerp: Het grote Off-Topic Onderwerp :smiley duck:   Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Emptyzo feb 03, 2008 3:45 pm

Hola tots,

Speciaal verzoek, vooral aan de medium/advanced internet/fora gebruikers....

Bij deze..... Het is namelijk wel zo fijn om in een specifiek onderwerpen(topic) over het onderwerp zelf te blijven praten. Alle al dan niet suggestieve, buiten proportionele, rationeel of irationele gesprokstof kunt u bij deze hier kwijt.

Zie het zo
Een topic dat hoort te gaan over "introcudeer jezelf" wordt heelmoeilijk te volgen als je eerst 10 berichten moet lezen met off-topic berichten.
Ik zeg het voornamelijk voor de mensen die maar 1 keer in de week langskomen (wat niet zou moeten :p) en dan eerst moeten doorspitten waar het allemaal over gaat.

Als je twijfels hebt of je "rommel" chat niet hier thuis hoort, maak dan een nieuw onderwerp aan, of..... Gebruik de chatroom, zoals Robert en ik eerder deze week deden Wink

Saludos,

Don Yuri
Terug naar boven Ga naar beneden
Rasta Mama Pam
Rookie
Rookie



Aantal berichten : 16
Leeftijd : 48
Woonplaats : Paramaribo
Telefoonnummer : +59708855922
Naam : Pamela Asjranti Maria Middellijn
Registration date : 25-01-08

Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Off-Topic Onderwerp :smiley duck:   Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Emptydi feb 05, 2008 2:37 pm

Helemaal gelijk heb je, hoor... anyways... moet lukken dit allemaal. En ik denk dat wat mika zegt ookw el klopt. Velen wachten af totdat straks de definitieve keus is gemaakt, denk ik.

Trouwens... ik voel me echt zielig weet je. Ik ben door het tijdsverschil altijd helemaal ALEEN online:( Sleep

Zo BOOOORING... om in je eentje te chatten....

Anyways.. ik heb een suggstie... kunnen we de verschillende tijden ergens op de site zichtbaar maken. Bv. US-tijd, Su tijd, Ned. tijd, Denmark tijd... zoiets... is maar een suggstie hoor... of moest ik suggecties ergens anders posten. Wacht ik zal Bob de bouwer PM-en... laters.... bounce lol!

Lateeeersssssss...
Terug naar boven Ga naar beneden
Rob the Admin
Admin
Admin
Rob the Admin


Aantal berichten : 94
Leeftijd : 50
Woonplaats : C.F. Mřllers Allé 16 4th, DK-2300 Kopenhagen S, Denemarken
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Off-Topic Onderwerp :smiley duck:   Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Emptydi feb 05, 2008 5:13 pm

K'zal probieren. Zit jammer genoeg nu in Finland, moet effe wachten tot het weekend waneer ik weer thuis ben.

Ijskoude groetjes vanuit Helsinki
Bobsicle
Terug naar boven Ga naar beneden
https://berenos.actieforum.com
Yuri a.k.a. Yukhan
General
General
Yuri a.k.a. Yukhan


Aantal berichten : 50
Leeftijd : 45
Woonplaats : BCN
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Naam : Yuri
Registration date : 29-01-08

Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Off-Topic Onderwerp :smiley duck:   Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Emptywo feb 06, 2008 11:27 am

Hey Bob.. wat ben je daar aan het doen? Finlandia wodka zuipen? Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: 41236
Terug naar boven Ga naar beneden
Rob the Admin
Admin
Admin
Rob the Admin


Aantal berichten : 94
Leeftijd : 50
Woonplaats : C.F. Mřllers Allé 16 4th, DK-2300 Kopenhagen S, Denemarken
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Off-Topic Onderwerp :smiley duck:   Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Emptywo feb 06, 2008 3:16 pm

Nee maar vanavond moet ik weld naakt de sauna in samen med 4 finnen. Het is een traditie hier in dit land als je op zakenbezoek bent.

En jullie weten misschien dat de finnen gaan man en vrouw dezelfde sauna binnen? Jammer genoeg zijn het nooit fotomodels die zin hebben in sauna. nomo angabobies djaso.

Ik zal een verslag morgen brengen. (mocht ik overleven)

Yours truly:
verslaggever van het oostfront
Bob
Terug naar boven Ga naar beneden
https://berenos.actieforum.com
Rob the Admin
Admin
Admin
Rob the Admin


Aantal berichten : 94
Leeftijd : 50
Woonplaats : C.F. Mřllers Allé 16 4th, DK-2300 Kopenhagen S, Denemarken
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Off-Topic Onderwerp :smiley duck:   Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Emptywo feb 06, 2008 11:07 pm

Wel beste mensen, I did it. Een finse sauna is cool!

Ik dacht dat men gewoon het hokje binnen ging en daar bleef tot men weer eruit ging. Maar.... ten eerste had Ruukki (het bedrijf waarvoor ik werk, een VIP ruimte gehuurt met prive sauna. Een gezellige ruimte met gemakkelijke stoelen, een keuken erbij, met een ijskast vol bier, etc. En wat snacks.

Dan ga je de sauna binnen. NAAKT natuurlijk. deed ik niet, ik wil die finnnen niet laten schrikken en minderwaardigheid kompleksen geven tuuurlijk Shocked Ik had geen zwembroek mee, maar gelukkig lagen er leenbroekjes naast de sauna. Dan ga je binnen, en dan wordt de tempratuur opgeheven tot ca. 120 graden en dan je lekker zweten. Na een tijdje kom je eruit, ga je de pool in en herhaal je het hele verhaal. De finnen gebruiken dit als een soort sociaal ice breaker en het werkt. Je relaxt, drinkt een biertje, gaat de sauna binnen, drinkt een biertje, ga naar buiten, drinkt nog een biertje, en dan is plots alles veel vrolijker hehe. Na een uurtje werd het eten opgedient, en dan zaten we gezellig een uurtje nog voordat we naar de kamers gingen.

Echt een leuke avond,..... min die finse dinges natuurlijk Very Happy
Wel mi weri, dus slaap ze en tot morgen, waar we na onze business op sneeuwscooters gaan rijden..... wordt vervolgt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://berenos.actieforum.com
Yuri a.k.a. Yukhan
General
General
Yuri a.k.a. Yukhan


Aantal berichten : 50
Leeftijd : 45
Woonplaats : BCN
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Naam : Yuri
Registration date : 29-01-08

Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Off-Topic Onderwerp :smiley duck:   Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Emptydo feb 07, 2008 5:41 pm

Hahaha, lijkt me echt kicken.... Ik heb enerzijds eerlijk gezegd altijd een beetje moeite met zaken en vrije tijd mengen, maar van de andere kant kan vrije tijd ook zakelijk gehouden worden. Heb een vriend hier in BCN die doet international sales in Rusland enzo.... en die gaat dan bijvoorbeeld (verplicht) wodka zuipen en stomdronken worden, en hoerenclubs af met zaken partners... scratch
Klinkt iig als een bijzondere ervaring. Daar kunnen mijn zakelijke relaties iig nog laaaaaaang niet aan tippen Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: 360166
Terug naar boven Ga naar beneden
Rob the Admin
Admin
Admin
Rob the Admin


Aantal berichten : 94
Leeftijd : 50
Woonplaats : C.F. Mřllers Allé 16 4th, DK-2300 Kopenhagen S, Denemarken
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Off-Topic Onderwerp :smiley duck:   Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Emptyvr feb 08, 2008 9:01 pm

hehe dat soort klubs hebben we gisteren niet gedaan. En zo "hot" zijn die finse meiden niet. Vreemd maar waar.

Sneeuwscooteren was leuk. Met 60 km/per uur door het bos in het pikdonker rijden. 3 uur lang! Dat was echt een rush. Natuurlijk flikkerde ik op een gegeven moment en kreeg 300kg sneeuwscooter op mn poot terecht, zodat ik niet zelf vrij kon komen maar moest wachten totdat ze me vrij kregen Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: 509800

Ja, wat kan je verwachten als je een halve neger op een sneeuwscooter zet hehe. we hadden ook het weer met ons mee, 0 graden ipv de gewoonlijke min 20 graden. Hoera voor global warming (not)

Alsof dat niet genoeg was, op weg naar huis ging er iets mis op de runway terwijl we vaart aan het maken waren om op te stijgen, en plotseling gaat de piloot op de rem trappen. Keihard, en vrouw naast mij huilen etc. Dat was ook een rush, heb dat nog nooit geprobeert. Ik dacht op een gegeven ogenblik dat we van de runway af zouden flikkeren.

Bleek dat de generator een fout gemeldt had, dat gelukkig foutief was, maar we hadden onze kans al verspeeld, dus moesten we lekker 1,5 wachten voordat we weer vertrokken.

Fotos volgen morgen...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://berenos.actieforum.com
Tante Jans (TJ)
Rookie
Rookie
Tante Jans (TJ)


Aantal berichten : 18
Leeftijd : 76
Woonplaats : Zoetermeer,
Telefoonnummer : 079-3420133
Naam : Arian Maria
Registration date : 26-01-08

Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Off-Topic Onderwerp :smiley duck:   Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Emptydi feb 12, 2008 11:41 pm

aangezien de poll "toekomst van de comm site" is gesloten, wil ik hier een reactie /vraag plaatsen:
hoezo "er is niemand die dit werk kan gaan doen"? Ik dacht dat Eric toen met het voorstel en een verzoek kwam en dat Michael + Bob zich hadden opgegeven als administrators? Wat is daar mee gebeurd?
do I mis a link ...?? Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: 498742
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuri a.k.a. Yukhan
General
General
Yuri a.k.a. Yukhan


Aantal berichten : 50
Leeftijd : 45
Woonplaats : BCN
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Naam : Yuri
Registration date : 29-01-08

Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Off-Topic Onderwerp :smiley duck:   Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Emptywo feb 13, 2008 12:42 am

You don´t miss any link... we just miss the administrators..... die hebben na dag 1/2 hun gezicht niet meer gewezen :S
Terug naar boven Ga naar beneden
Rob the Admin
Admin
Admin
Rob the Admin


Aantal berichten : 94
Leeftijd : 50
Woonplaats : C.F. Mřllers Allé 16 4th, DK-2300 Kopenhagen S, Denemarken
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Off-Topic Onderwerp :smiley duck:   Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Emptywo feb 13, 2008 10:29 am

Tante Jans (TJ) schreef:
aangezien de poll "toekomst van de comm site" is gesloten, wil ik hier een reactie /vraag plaatsen:
hoezo "er is niemand die dit werk kan gaan doen"? Ik dacht dat Eric toen met het voorstel en een verzoek kwam en dat Michael + Bob zich hadden opgegeven als administrators? Wat is daar mee gebeurd?
do I mis a link ...?? Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: 498742


Er is van het begin af aan een oproep gedaan aan de hele familie om aan te geven wie wat kon mbt onze nieuwe site. Zoals er gelezen kan worden in deTOPIC HIER zijn er twee mensen die hun "CV" daar geplaatst hebben en dat zijn ik en Eric. Yuri schrijft dat hij de mogelijkheid niet heeft.

Het was de bedoeling dat hier een groep samengezet zou worden die dan in zee zou gaan met een nieuwe site. Primus motor zou Eric zijn die al een template site gemaakt had op MyFamily waar ik ook als helper zou meedoen. However heeft Eric het natuurlijk druk gehad, met respekt voor dit, en dan gebeurt er natuurlijk verder niets hieraan.
Tante, je hebt ook foutief opgevat dat ik (Bob) en Michael administrators op die site zouden gaan worden. De enige administrators op de MyFamily site zijn Eric & ik (Bob)
Dus we hebben op het ogenblik een halve persoon (ikke) die aan die site kunnen bouwen.

Yuri a.k.a. Yukhan schreef:
You don´t miss any link... we just miss the administrators..... die hebben na dag 1/2 hun gezicht niet meer gewezen :S
Just for the record. Ik ben de enige administrator hier. (en ik vind toch wel dat ik vrij actief hier bezig ben, of niet Yuri? scratch )Ik heb verzocht Eric & Michael moderatorstatus ("meebeheerderstatus") te geven. Eric heeft mij persoonlijk geschreven dat hij het druk gaat hebben wegens verhuizing. En van Michael heb ik nog niets gehoort. Dus de status is dat we momenteel één beheerder hebben en niemand die over kan nemen. Dit is problematisch omdat wij volgende week met drie weken weg zijn. Maar ik hou de zaak in het oog van een internet café.

Summa Summarum: Ja er is helaas niemand die het werk verder kan dragen. Maar nogmaals, zijn er mensen die werkelijk hiervoor branden, laat me het weten, dan gaat de bal weer aan het rollen. Maar tot dan heeft het geen zin om verder nog hiermee te werken. Dit werk moet een team effort zijn. En dit team kan niet uit maar een persoon bestaan. Rolling Eyes


Laatst aangepast door op wo feb 13, 2008 1:01 pm; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://berenos.actieforum.com
Rob the Admin
Admin
Admin
Rob the Admin


Aantal berichten : 94
Leeftijd : 50
Woonplaats : C.F. Mřllers Allé 16 4th, DK-2300 Kopenhagen S, Denemarken
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Off-Topic Onderwerp :smiley duck:   Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Emptywo feb 13, 2008 10:33 am

Het is ook moeilijk voor mij om een overzicht te krijgen van wie wat wil als er maar drie reacties komen op DEZE POLL .

Ik wil ook graag weten of er überhaupt interesse is om verder met een nieuwe site verder te gaan. Drie mensen uit 20+ hebben daar hun mening gegeven. Dit is niet echt representatief genoeg om een beslissing te treffen.

Ik heb btw .HET FORUM heropend zodat we de diskussie daar kunnen voortzetten
Terug naar boven Ga naar beneden
https://berenos.actieforum.com
Yuri a.k.a. Yukhan
General
General
Yuri a.k.a. Yukhan


Aantal berichten : 50
Leeftijd : 45
Woonplaats : BCN
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Naam : Yuri
Registration date : 29-01-08

Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Off-Topic Onderwerp :smiley duck:   Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Emptywo feb 13, 2008 9:54 pm

Bob.... Ik heb echt weinig tijd, maar blijbaar meer als de rest... Ik heb je ook eerder aangegeven dat als het echt een probleem wordt je altijd een beroep op me kan doen als souschef Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Yorah-_-Rah
Sergeant
Sergeant
Yorah-_-Rah


Aantal berichten : 21
Leeftijd : 41
Woonplaats : -_-AGGA-_-
Telefoonnummer : 0031 6 48858864
Naam : Yoraham A.M. Berenos
Registration date : 11-02-08

Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Off-Topic Onderwerp :smiley duck:   Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Emptydo feb 14, 2008 2:44 am

Yo Niffo's afro

Ik ben slechts een paar dagen actief hierzo, maar als jullie hulp kunnen gebruiken HELP ik graag..

Maar net wat je zegt BOB, is er wel genoeg ECHTE belangstelling..

Ik kan begrijpen als er mensen zijn die het druk hebben MAAAR als je EGT enthousiast bent MAAAK je er tijd voor ...Rolling Eyes

NIEMAND WERKT 24/7 de hele week door Suspect

nogmaals ik ben bereid om mijn steentje bij te dragen...Als Chef du parti desnoods Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: 56817
EN er moet IDD wat gaan gebeuren want anders was is die 'enthousiasme' weeer voor niks...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.berenos.actieforum.com
detta
Sergeant
Sergeant
detta


Aantal berichten : 23
Leeftijd : 66
Woonplaats : curacao
Telefoonnummer : 05999-5223634
Naam : bernadette
Registration date : 26-01-08

Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Off-Topic Onderwerp :smiley duck:   Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Emptydo feb 14, 2008 9:18 pm

Robert, sorry voor m'n nalatigheid: ik had ook nog niet eerder gereageerd op de poll, omdat ik echt een complete leek ben op dit gebied. Ik moet me dus helemaal neerleggen bij wat 'deskundigen' beslissen.

En net wat Yoraham zegt, we moeten er wel voor oppassen dat dit allemaal niet gaat doodbloeden. Dat zou toch hartstikke jammer zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
mara




Aantal berichten : 9
Leeftijd : 51
Woonplaats : rhoon
Telefoonnummer : 010-5210885
Naam : mara
Registration date : 25-01-08

Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Off-Topic Onderwerp :smiley duck:   Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Emptyvr feb 15, 2008 9:25 pm

heeeeeeeeeeeeeee, er gaat een wereld voor me open. mika heeft me wegwijs gemaakt. Ik snap t nu eindelijk. Waar is onze vertegenwoordiger uit nederland gebleven. He robert, moet ik weer een account aanmaken op die andere berenos site. ik ben echt dom boi cyclops
En ik zou wel willen helpen, maar ik ben ancomputubeet.. Wat gezellig hier man. kunnen we ook met zn allen chatten hier op. dus zoiets als msn, maar dan met zn allen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yorah-_-Rah
Sergeant
Sergeant
Yorah-_-Rah


Aantal berichten : 21
Leeftijd : 41
Woonplaats : -_-AGGA-_-
Telefoonnummer : 0031 6 48858864
Naam : Yoraham A.M. Berenos
Registration date : 11-02-08

Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Off-Topic Onderwerp :smiley duck:   Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Emptyza feb 16, 2008 1:21 am

cheers

Weer een Ontdekker er bij lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.berenos.actieforum.com
Rob the Admin
Admin
Admin
Rob the Admin


Aantal berichten : 94
Leeftijd : 50
Woonplaats : C.F. Mřllers Allé 16 4th, DK-2300 Kopenhagen S, Denemarken
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Off-Topic Onderwerp :smiley duck:   Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Emptyza feb 16, 2008 1:31 am

Perfekt Mara, welkom in ons midden. The more the marrier

Is er iets zijn we er om te helpen. No dumb questions Very Happy

By the way, die andere berenos site, bedoel je Myfamily? Als dat het geval is dan hoeft dat niet. Voor het ogenblik is het een test-site. Dus gewoon om rondt te neuzen en te zien in hoevere het beter is dan deze site.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://berenos.actieforum.com
Rasta Mama Pam
Rookie
Rookie



Aantal berichten : 16
Leeftijd : 48
Woonplaats : Paramaribo
Telefoonnummer : +59708855922
Naam : Pamela Asjranti Maria Middellijn
Registration date : 25-01-08

Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Off-Topic Onderwerp :smiley duck:   Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Emptyzo feb 17, 2008 4:36 am

Gewooon gezellig Berenossen onder mekaar... leeuk toch. Welkom erbij grote nicht!! fa'aka alla malla...

Latersssss...
Terug naar boven Ga naar beneden
Yorah-_-Rah
Sergeant
Sergeant
Yorah-_-Rah


Aantal berichten : 21
Leeftijd : 41
Woonplaats : -_-AGGA-_-
Telefoonnummer : 0031 6 48858864
Naam : Yoraham A.M. Berenos
Registration date : 11-02-08

Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Off-Topic Onderwerp :smiley duck:   Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Emptyzo feb 17, 2008 8:52 pm

AWO !!!

Rasta mama Pam... Fa´ka dan daarzoo... hoeveel is dat tijdverschill dang ???

Misschien kan ik je soms vergezellen op het forum lol!


ps. waddup met Juwin ???
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.berenos.actieforum.com
Tante Jans (TJ)
Rookie
Rookie
Tante Jans (TJ)


Aantal berichten : 18
Leeftijd : 76
Woonplaats : Zoetermeer,
Telefoonnummer : 079-3420133
Naam : Arian Maria
Registration date : 26-01-08

Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Off-Topic Onderwerp :smiley duck:   Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Emptyzo feb 24, 2008 1:03 pm

Hellooooooo, is sombody home ......!!??? bom
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het grote Off-Topic Onderwerp :smiley duck:   Het grote Off-Topic Onderwerp  :smiley duck: Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het grote Off-Topic Onderwerp :smiley duck:
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Clan Bérénos :: Bérénos Home :: Clan Bérénos Algemeen Forum-
Ga naar: