Clan Bérénos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Clan Bérénos

Dit forum is het voorlopig forum voor de Berenos familie
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 naar Rob en Hanne

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
cberenos

cberenos


Aantal berichten : 8
Leeftijd : 47
Woonplaats : Kristiansand
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

naar Rob en Hanne Empty
BerichtOnderwerp: naar Rob en Hanne   naar Rob en Hanne Emptyza feb 02, 2008 10:53 pm

Rania en ik gaan naar Rob en Hanne met vintervacatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mika Rastababy
Rookie
Rookie
Mika Rastababy


Aantal berichten : 17
Leeftijd : 45
Woonplaats : Rotterdam
Telefoonnummer : 0643077750
Registration date : 25-01-08

naar Rob en Hanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: naar Rob en Hanne   naar Rob en Hanne Emptyzo feb 03, 2008 2:42 am

Hey Charlotte, ook een lang bericht zeg! (maar niet heus..) Hoe gaat het met mijn schate Rania? Wanneer ga je naar Robert? Veel plezier bij R & H en Robert.... jullie ook veel plezier met Ch en rania!!
Terug naar boven Ga naar beneden
hei
Gast




naar Rob en Hanne Empty
BerichtOnderwerp: antwoord Mika   naar Rob en Hanne Emptyzo feb 03, 2008 10:51 am

Hei Mika,

Maaang ik mis jullie echt. Ok ik weet het was oma begravenis, maar om met de familie te zijn was echt iets dat ik nodig had. Ik denk vaaak aan dat, zo gezellig. Alles goed met Rania, en met jullie drietjs dan, alles goed?. 16 feb ga ik naar rob en han, met de vintervacatie. Ik verheug me ecth, om een beetje weg te komen van Kristiansand. Ik vind het ook zo gezellig met al die kontakt dat we plotseling hebben gekregen. Mikanda wil jij niet op facebook, veel van nefen en nichten zijn daar ook, met leuke fotos enz.
De groetjes aan de fam....Houd je goed
Terug naar boven Ga naar beneden
Mika Rastababy
Rookie
Rookie
Mika Rastababy


Aantal berichten : 17
Leeftijd : 45
Woonplaats : Rotterdam
Telefoonnummer : 0643077750
Registration date : 25-01-08

naar Rob en Hanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: naar Rob en Hanne   naar Rob en Hanne Emptyzo feb 03, 2008 3:10 pm

Hey Charlotte, wat is vintervacatie dan? Bedoel je gewoon wintervakantie?? Of is het toch wat anders? Explenation please?! hihihi. Hey, enne, ik wist helemaal niet dat jullie zo actief waren op Facebook. Binnenkort ga ik ff kijken wat het is.

btw: je hebt je vorige reactie anonimous geplaatst, (je stond zeker niet ingelogd), waardoor er geen foto van je verscheen. Dus ook een tip voor RObert: ook gasten (niet ingelogd) kunnen berichgten plaatsen etc. En, volgens mij hoor ik meerdere signalen om deze site af te sluiten voor externen. Kan dat?

Ok Ch... Talk to you soon! Knuffel voor Rania.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





naar Rob en Hanne Empty
BerichtOnderwerp: Re: naar Rob en Hanne   naar Rob en Hanne Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
naar Rob en Hanne
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hanne is jarig
» Hanne & Robert Vakantie naar Bali & Lombok

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Clan Bérénos :: Bérénos Home :: Kalender-
Ga naar: