Clan Bérénos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Clan Bérénos

Dit forum is het voorlopig forum voor de Berenos familie
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 ONS FORUM -GESLOTEN OF OPEN-

Ga naar beneden 
3 plaatsers

Moet ons forum open of gesloten zijn voor de rest van de wereld?
Open
ONS FORUM -GESLOTEN OF OPEN- Vote_lcap33%ONS FORUM -GESLOTEN OF OPEN- Vote_rcap
 33% [ 1 ]
Gesloten
ONS FORUM -GESLOTEN OF OPEN- Vote_lcap67%ONS FORUM -GESLOTEN OF OPEN- Vote_rcap
 67% [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 3
 

AuteurBericht
Rob the Admin
Admin
Admin
Rob the Admin


Aantal berichten : 94
Leeftijd : 50
Woonplaats : C.F. Mĝllers Allé 16 4th, DK-2300 Kopenhagen S, Denemarken
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

ONS FORUM -GESLOTEN OF OPEN- Empty
BerichtOnderwerp: ONS FORUM -GESLOTEN OF OPEN-   ONS FORUM -GESLOTEN OF OPEN- Emptyvr apr 25, 2008 8:45 pm

Besten mensen,

Hier de voorafgaande korrespondentie.
A.U.B. Jouw mening hierover.


Hallo,

Ben er helaas niet mee eens. Als men kijkt op de statistieken dan komen er gemiddeld 3 mensen op de site per dag. Allemaal leden, dus geen vreemden. Een ander ding is, om op onze site te komen moet je de sitenaam kennen. Men zou ons forum kunnen googelen, maar dat is ook bijna onmogelijk, omdat onze site geen (belangrijke) metatags bevat. Al googel je berenos + forum, komen wij er niet op. Dus als je niet weet dat we een forum hebben vind je ons nooit, en als je toch weet dat we een forum hebben moet je de exacte hyperlink kennen.

Een ander argument is: laten we heel eerlijk zijn: ons forum is echt niet zo interessant. En er gebeurt toch bijna niets op het forum . Er zijn geen persoongevoelige gegevens, en gebruikersgegevens zijn alleen toegangelijk voor leden.

Een derde en misschien ietswat belangrijker argument: Dankzij ons forum is een oud eks-familie lid met ons in kontakt gekomen. Dit zou niet mogelijk zijn geweest als het forum gesloten was. (Janny pls back me up here)

Ok beste mensen ik vind dit een zeer goed diskussiepunt. Laten we op het forum voortzetten. Ik richt een topic op, en dan kunnen we erom stemmen e.d..

Greets en tot horens op het forum
/Rob the Admin



From: Cornelia Berenos [mailto:cornelia_0923@yahoo.com]
Sent: 25. april 2008 19:03
To: Bernadette B˙ffffe9r˙ffffe9nos; Robert&Hanne; Yuri; Fariet Berenos; Arian Berenos; Yoraham Berenos; Mara Bouwense; cberenos@yahoo.dk; Shaiel De Lanoy; Pamela Middellijn; mikanda middellijn; 'Eric SFC MIL USA FORSCOM Townes'
Subject: Re: onze site

Exactly my feelings!!

Ook ik vind het niet gepast dat the whole world can read our (private) family business. Daar is onze site niet voor bestemd.
Direkt toen ik het merkte, had ik Robert hierover willen benaderen, maar ik vergat het iedere keer weer.

Ook ik zou het op prijs stellen if we can go back to some privacy.

Voorts zou het prettig zijn als er tenminste vooraf een vraag op de site komt indien wijzigingen van deze aard plaatsvinden zodat wij, de familie, niet voor verrassingen komen te staan.
Gr,
(t.) Cor





Bernadette B˙ffffe9r˙ffffe9nos <bberenos@yahoo.com> wrote:
hallo allemaal,
dat is lang geleden,hè.
Alles goed met iedereen?

Dit bericht is, denk ik, speciaal voor Robert en Yuri.

Ik heb gemerkt dat onze site inderdaad voor de hele
wereld open en bloot toegankelijk is. Eric had al
zoiets gezegd, geloof ik.

Eerlijk gezegd heb ik er geen prettig gevoel bij dat
iedereen onze interne familienieuwtjes en berichtjes
kan lezen.
Ik weet niet hoe anderen erover denken, maar kunnen
jullie er wat aan doen?

Laat me weten.

bosies, brassa's
Detta


Laatst aangepast door Rob the Admin op ma apr 28, 2008 7:04 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://berenos.actieforum.com
Rob the Admin
Admin
Admin
Rob the Admin


Aantal berichten : 94
Leeftijd : 50
Woonplaats : C.F. Mĝllers Allé 16 4th, DK-2300 Kopenhagen S, Denemarken
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

ONS FORUM -GESLOTEN OF OPEN- Empty
BerichtOnderwerp: Re: ONS FORUM -GESLOTEN OF OPEN-   ONS FORUM -GESLOTEN OF OPEN- Emptyvr apr 25, 2008 10:37 pm

Hallo,

Ben er helaas niet mee eens. Als men kijkt op de statistieken dan komen er gemiddeld 3 mensen op de site per dag. Allemaal leden, dus geen vreemden. En wat is de aanduiding "gast"?. Een ander ding is, om op onze site te komen moet je de sitenaam kennen. Niet waar. Je tikt gewoon "berenos" in op Google en een van de links geeft aan "Clan Berenos - Dit forum is het tijdelijke forum voor ......enz.enz...." Men zou ons forum kunnen googelen, maar dat is ook bijna onmogelijk, omdat onze site geen (belangrijke) metatags bevat. Zie vorige zin. Al googel je berenos + forum, komen wij er niet op. Not true. Dus als je niet weet dat we een forum hebben vind je ons nooit, Not true; zie vorige zin en als je toch weet dat we een forum hebben moet je de exacte hyperlink kennen. niet waar.

Een ander argument is: laten we heel eerlijk zijn: ons forum is echt niet zo interessant. En er gebeurt toch bijna niets op het forum . Er zijn geen persoongevoelige gegevens, telefoonnummer, email, adres zijn persoongevoelige gegevens; or do I miss something here???en gebruikersgegevens zijn alleen toegangelijk voor leden. Niet waar. Mijn buurman kan Berenos googelen, komt op Clan Berenos en ziet het hele forum, met gebruikersgroep, fotos, etc.etc.etc.

Een derde en misschien ietswat belangrijker argument: Dankzij ons forum is een oud eks-familie lid met ons in kontakt gekomen. Dit zou niet mogelijk zijn geweest als het forum gesloten was. (Janny pls back me up here)

Ok beste mensen ik vind dit een zeer goed diskussiepunt. Laten we op het forum voortzetten. Ik richt een topic op, en dan kunnen we erom stemmen e.d..

Greets en tot horens op het forum


/Rob the Admin


Ik zal de diskussie hier voortzetten. googelt men berenos, dan krijgt men op "mijn google" hier in DK pas op pagina 10 (!) een wijzing van ons forum. Jeg moet dus wel wat tijd gebruiken. Ik blader normaal nooit langer dan tot bladzijde drie op google anyways, want alles hierna heeft toch nooit te maken met wat je zoekt en is normaliter rotzooi.

MBT tot onze gegevens is het niet mogelijk voor niet-leden om tlf nummers etc te vinden van de leden. Er is helemaal geen mogelijkheid, als niet-lid, te zien wie wel lid is. Dus het enige wat "gevoelig" zou moeten zijn is wat men zelf schrijft.

Niet leden kunnen lezen, en topics oprichten, ze kunnen geen fotos uploaden, ze kunnen niet meedoen aan polls, ze kunnen geen wijzigingen aanbrengen aan het kalender.

We moeten gewoon wachten tot het probleem werkelijk een probleem wordt, want echt mensen, met zo weinig mensen en aktiviteit op ons forum hoeft men echt niet te vrezen.

Maar goed stem, laat het demokratie beslissen of het het ene of het het andere wordt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://berenos.actieforum.com
Cornelly




Aantal berichten : 5
Woonplaats : x
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Naam : x
Registration date : 11-02-08

ONS FORUM -GESLOTEN OF OPEN- Empty
BerichtOnderwerp: Re: ONS FORUM -GESLOTEN OF OPEN-   ONS FORUM -GESLOTEN OF OPEN- Emptyvr apr 25, 2008 10:55 pm

Robert, ik zie dat je mijn commentaar op jouw bericht hier hebt overgebracht. Alleen is het misschien niet duidelijk voor derden waar mijn zinnetjes zijn, omdat het hier niet in rood is aangegeven. Enfin.....
Meanwhile, you're Speedy Gonzalez om dit onderwerp direkt op Forum te plaatsen. Good!

Comments: hier in Nederland komt "Clan Berenos" al direkt op de eerste pagina voor, ergens in het midden dacht ik.

Nogmaals: every Tom, Dick and Harry can go to "Gebruikerlijst", klikt b.v. Cornelly aan, en ziet mijn profile which includes woonplaats, geb.datum, tel.nr.
(And now hoping that Tom, Dick or Harry will find me.... Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Rob the Admin
Admin
Admin
Rob the Admin


Aantal berichten : 94
Leeftijd : 50
Woonplaats : C.F. Mĝllers Allé 16 4th, DK-2300 Kopenhagen S, Denemarken
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

ONS FORUM -GESLOTEN OF OPEN- Empty
BerichtOnderwerp: Re: ONS FORUM -GESLOTEN OF OPEN-   ONS FORUM -GESLOTEN OF OPEN- Emptyza apr 26, 2008 6:04 pm

Hallo tante,

Probeer als gast op ons forum te gaan. Dwz uitloggen. Als uitgelogde / gast, is het in ieder geval bij mij niet mogelijk om te zien wie er lid is, en daarom is het ook niet mogelijk om die persoongevoelige gegevens te verkrijgen.

Probeer uit te loggen en kijk of U dan nog kan zien wie lid is en wie niet.
Groetjes
Robert
Terug naar boven Ga naar beneden
https://berenos.actieforum.com
detta
Sergeant
Sergeant
detta


Aantal berichten : 23
Leeftijd : 66
Woonplaats : curacao
Telefoonnummer : 05999-5223634
Naam : bernadette
Registration date : 26-01-08

ONS FORUM -GESLOTEN OF OPEN- Empty
BerichtOnderwerp: Re: ONS FORUM -GESLOTEN OF OPEN-   ONS FORUM -GESLOTEN OF OPEN- Emptyma apr 28, 2008 1:01 am

Hi Robert,

je moet de vraag aanpassen: open ja/nee

Bij mij gaat het erom dat je sowieso op een bepaalde manier ons forum kunt lezen.

Ik ging googlen op 'yoraham' en kwam zo op het forum. Je kon dan berichten met gegevens van de afzenders

lezen. En het gaf me een naar gevoel. Ik vind dat anderen onze interne correspondentie niet hoeven te

lezen. Misschien wil ik niet dat bepaalde mensen mijn gegevens zien.

Je zegt dat we moeten wachten tot het probleem echt een probleem is, maar het kan dan al te laat zijn.

Dat Carmen Wijnaar (trouwens geen familie, hoor) ons toevallig heeft ontdekt, is wel mooi, maar voor

hetzelfde geld was het iemand anders die misschien niet zuilke goeie bedoelingen heeft.

Ik vind dat je met internet sowieso voorzichtig moet zijn.

brassa's
Detta
Terug naar boven Ga naar beneden
Rob the Admin
Admin
Admin
Rob the Admin


Aantal berichten : 94
Leeftijd : 50
Woonplaats : C.F. Mĝllers Allé 16 4th, DK-2300 Kopenhagen S, Denemarken
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

ONS FORUM -GESLOTEN OF OPEN- Empty
BerichtOnderwerp: Re: ONS FORUM -GESLOTEN OF OPEN-   ONS FORUM -GESLOTEN OF OPEN- Emptyma apr 28, 2008 7:02 am

Idd. Ik verander het even.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://berenos.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





ONS FORUM -GESLOTEN OF OPEN- Empty
BerichtOnderwerp: Re: ONS FORUM -GESLOTEN OF OPEN-   ONS FORUM -GESLOTEN OF OPEN- Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ONS FORUM -GESLOTEN OF OPEN-
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Prom Open Dresses Back Cheap
» Gebruik het FORUM waar het voor bedoeld is, jongens....

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Clan Bérénos :: Bérénos Home :: Clan Bérénos Algemeen Forum-
Ga naar: