Clan Bérénos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Clan Bérénos

Dit forum is het voorlopig forum voor de Berenos familie
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 WAAR W88 WE OP....????????

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Rasta Mama Pam
Rookie
Rookie



Aantal berichten : 16
Leeftijd : 48
Woonplaats : Paramaribo
Telefoonnummer : +59708855922
Naam : Pamela Asjranti Maria Middellijn
Registration date : 25-01-08

WAAR W88  WE OP....???????? Empty
BerichtOnderwerp: WAAR W88 WE OP....????????   WAAR W88  WE OP....???????? Emptyvr feb 01, 2008 3:02 pm

RE: WAAR WACHTEN WE OP!!‏
nogmaals, mi boys: GO FOR IT , ....!!! het moment is daar!

love,

Jans


Laatst aangepast door Rasta Mama Pam op di jun 29, 2010 5:03 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuri a.k.a. Yukhan
General
General
Yuri a.k.a. Yukhan


Aantal berichten : 50
Leeftijd : 45
Woonplaats : BCN
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Naam : Yuri
Registration date : 29-01-08

WAAR W88  WE OP....???????? Empty
BerichtOnderwerp: Re: WAAR W88 WE OP....????????   WAAR W88  WE OP....???????? Emptyza feb 02, 2008 10:45 am

WAAR W88  WE OP....???????? 685911 Juist Pam, Ik was hier dus ook aan hetd enken. Ik denk dat we (aangezien de Admins het niet doen) alleen ook nog forum meesters nodig hebben. Ik zie namelijk dat berichten aardig door elkaar lopen en jou copie paste is een zeer goed initiatief... nu alleen nog structureren Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Rob the Admin
Admin
Admin
Rob the Admin


Aantal berichten : 94
Leeftijd : 50
Woonplaats : C.F. Møllers Allé 16 4th, DK-2300 Kopenhagen S, Denemarken
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

WAAR W88  WE OP....???????? Empty
BerichtOnderwerp: Re: WAAR W88 WE OP....????????   WAAR W88  WE OP....???????? Emptyza feb 02, 2008 1:00 pm

Neen, geen forum meesters. Het is nu al een vrij veel werk aan het forum, wat ik natuurlijk hartstikke graag doe.

Maar veel kokken bederven het eten (is dit ook een Nederlands spreekwoord? Rolling Eyes ) Ons forum is onder opbouw. Dat vergt wat eksperimenteren koordineren etc. Probeer je voor te stellen als dit tussen meerdere mensen in vershillende landen ( op verschillende kontinenten Razz ) moest gebeuren. Dan kom er niks van onze plannen terecht. Als admin hoor ik liever kritiek & voorstellen, en dan pas ik het forum hier aan.
Het beste voor dit forum is één admin wat ook genoeg is, we zijn maar 20 mensen. Ik hoor natuurlijk graag als er mensen zijn die een admin bijbaantje willen hebben Very Happy

Klinkt misschien een beetje hard, maar is het niet. Het is alleen een standpunt waar ik een sterk voor voel. pirat
Yuri PM me met voorstellen voor het structureren, dan passen we dit aan op het forum.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://berenos.actieforum.com
Yuri a.k.a. Yukhan
General
General
Yuri a.k.a. Yukhan


Aantal berichten : 50
Leeftijd : 45
Woonplaats : BCN
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Naam : Yuri
Registration date : 29-01-08

WAAR W88  WE OP....???????? Empty
BerichtOnderwerp: Re: WAAR W88 WE OP....????????   WAAR W88  WE OP....???????? Emptyza feb 02, 2008 7:33 pm

Volkomen gelijk in. Zoals eerder gezegd.... ik doe alleen voorstellen bounce Als men erniets voor voelt ... dan niet.

Ik neem aan dat jij weet wat een forum meester doet.... Wellicht voor de nono´s
Om in Robert zen termen te blijven....
De KOK, dat is Robert (de Admin), met zen souschefs (Eric en Michael)
Ik stel voor dat er bediening komt.... a.k.a... forum meesters
De klanten zijn iedereen die deelneemt aan het forum.

Een forummeester zit op een stapje lager dan een admin. Kan niets aan de structuur (de menukaart) van het forum veranderen, maar bijvoorbeeld wel berichten verplaatsen, bijschonen etc.... M.a.w. Voor het overzicht Wink
De voorstellen waar jij het over hebt Ro zijn volgens mij meer gericht op structuur.... En die zal ik altijd blijven doorgeven.
Desalnietenmin..... Ik zal je blijven WAAR W88  WE OP....???????? 93465 -en... eh.. ik bedoel PM´en jocolor
Terug naar boven Ga naar beneden
Rob the Admin
Admin
Admin
Rob the Admin


Aantal berichten : 94
Leeftijd : 50
Woonplaats : C.F. Møllers Allé 16 4th, DK-2300 Kopenhagen S, Denemarken
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

WAAR W88  WE OP....???????? Empty
BerichtOnderwerp: Re: WAAR W88 WE OP....????????   WAAR W88  WE OP....???????? Emptyza feb 02, 2008 7:46 pm

Okey goed idee,
Ik neem kontakt op met Eric & Michael, en dan moet ik effe een moderator groep oprichten.
Komt eigenlijk goed van pas, want over twee weken zijn we met 3 weken voor de vakantie, en het leventje gaat z'n gang hier, dus....

WAAR W88  WE OP....???????? 827558 lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://berenos.actieforum.com
Mika Rastababy
Rookie
Rookie
Mika Rastababy


Aantal berichten : 17
Leeftijd : 45
Woonplaats : Rotterdam
Telefoonnummer : 0643077750
Registration date : 25-01-08

WAAR W88  WE OP....???????? Empty
BerichtOnderwerp: Re: WAAR W88 WE OP....????????   WAAR W88  WE OP....???????? Emptyzo feb 03, 2008 2:38 am

Hey, komt er uberhaipt nog die andere site, 2.0 ?? Wanneer wordt die opgeleverd dan? Misschien ook handig om duideolijkheid te geven over wat er tussen Eric, Robert en Micheal is afgesproken omtrent wel of geen andere site. Want volgens mij zijn een paar mensen ook semi- pending en daardoor misschien minder actief?

Ben benieuwd....
Terug naar boven Ga naar beneden
Mika Rastababy
Rookie
Rookie
Mika Rastababy


Aantal berichten : 17
Leeftijd : 45
Woonplaats : Rotterdam
Telefoonnummer : 0643077750
Registration date : 25-01-08

WAAR W88  WE OP....???????? Empty
BerichtOnderwerp: Re: WAAR W88 WE OP....????????   WAAR W88  WE OP....???????? Emptyzo feb 03, 2008 2:39 am

By the way.... (nee, ik ga naar forum Stel je voor, want daar wil ik ff op reageren...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rob the Admin
Admin
Admin
Rob the Admin


Aantal berichten : 94
Leeftijd : 50
Woonplaats : C.F. Møllers Allé 16 4th, DK-2300 Kopenhagen S, Denemarken
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

WAAR W88  WE OP....???????? Empty
BerichtOnderwerp: Re: WAAR W88 WE OP....????????   WAAR W88  WE OP....???????? Emptyzo feb 03, 2008 12:08 pm

Hey Mika en anderen.

Ik had eergisteren (tegen de regels in Laughing ) een emailtje rondt gestuurd, waarin ik had voorgesteld dat we gewoon deze site nog voorlopig aanhouden. Ik heb om Yuri advies te volgen, Michael & Eric gevraagd of ze moderatoren willen zijn op deze site. Daar krijg ik nog een antwoordt op in de komende tijd.

Mbt Familybook 2.0 ligt er een link HIER
Ik zou iedereen willen aanraden om op die site gaan rondneuzen en kijken of het iets is. (En dan je stem afgeven Wink ) Ik heb wat testsubjects erop geplaats, en het werkt ok. Det site heeft dezelfde funktionaliteit als deze, en een paar extra onbenuttige (imo) extras. Dus om weer te gaan shiften naar een andere site, en mensen weer op te leren lijkt mij een heel karwei. Ik wil wel mee doen, maar iemand anders moet daar dan primus motor worden.

Dus voor de duidelijkheid: We blijven hier voorlopig, tot ik iets hoor van de andere leden. (Die natuurlijk in het forum posten als ze een nieuw idee hebben Twisted Evil )
Daarom voor familieleden die nog wachten: Kom op meedoen..... rabbit
Terug naar boven Ga naar beneden
https://berenos.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





WAAR W88  WE OP....???????? Empty
BerichtOnderwerp: Re: WAAR W88 WE OP....????????   WAAR W88  WE OP....???????? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
WAAR W88 WE OP....????????
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Clan Bérénos :: Bérénos Home :: Clan Bérénos Algemeen Forum-
Ga naar: