Clan Bérénos
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Clan Bérénos

Dit forum is het voorlopig forum voor de Berenos familie
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Moppen Tappen

Ga naar beneden 
+3
cberenos
Michael
Rob the Admin
7 plaatsers
AuteurBericht
Rob the Admin
Admin
Admin
Rob the Admin


Aantal berichten : 94
Leeftijd : 50
Woonplaats : C.F. Mřllers Allé 16 4th, DK-2300 Kopenhagen S, Denemarken
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

Moppen Tappen Empty
BerichtOnderwerp: Moppen Tappen   Moppen Tappen Emptyvr jan 25, 2008 11:24 am

Als je een goede mop of torie heb, hieronder plaatsen aub.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://berenos.actieforum.com
Rob the Admin
Admin
Admin
Rob the Admin


Aantal berichten : 94
Leeftijd : 50
Woonplaats : C.F. Mřllers Allé 16 4th, DK-2300 Kopenhagen S, Denemarken
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

Moppen Tappen Empty
BerichtOnderwerp: Moppen Tappen   Moppen Tappen Emptyvr jan 25, 2008 11:27 am

Een marokkaan in nederland had aardig wat geld bij elkaar gespaard en kocht een BMW X5. Je kent ze wel, lekker verhoogd, lederen bekleding, lich donkere ramen en glimmende velgen.

Op een zaterdagavond ( Gelijk na de aanschaf ) reed hij door de binnenstad van Den Haag en kreeg ineens een lekke band.
Nou dacht de marokkaan, ik ga hem snel zelf even verwisselen.
Dus pakte deze meneer een krik en begon de desbetreffende band te vervangen.
Hij was nauwelijks bezig of er stopte een oude opel kadet met gierende remmen naast hem.
Er sprong een meneer uit van antilliaanse afkomst met een krik en sloeg de ruit van de BMX in.

De marokkaan keek de antilliaan enigsins verbaasd aan en vroeg : Eh man wat doe je nou ?

De antilliaan antwoordde : Eh swa, maak je niet druk, pak jij de banden maar, ik neem de autoradio wel....................................





Een stel rijdt op de autosnelweg met ongeveer 120 km/u, de man zit aanhet stuur. Opeens kijkt zijn vrouw hem aan en zegt, "schat, ik weet dat we al twintig jaar getrouwd zijn, maar ik wil scheiden".

Zoals gewoonlijk zegt de man niks, maar gaat langzaamaan harder rijden,tot ongeveer 130 km/u. Dan zegt de vrouw "ik wil niet dat je probeert om me dat uit mijn hoofdte praten, want dat heeft geen zin. Ik heb een affaire met je beste vriend,en hij is een veel betere minnaar dan jij".

Opnieuw zegt de man niks, maar gaat harder rijden terwijl zijn woedeopborrelt. "Ik wil het huis", zegt de vrouw, en opnieuw gaat de man harder rijden, ze rijden nu al ongeveer 150 km/u. "En ik wil ook de auto, het geld, de bankrekeningen en alle creditkaarten".

De man begint plotseling uit te wijken richting een betonnen steunpaalvan een hoger liggende brug. Dit maakt de vrouw ietwat zenuwachtig, en ze zegt:"is er dan helemaal niets dat jij wilt?". "Nee, nee,">zegt de man, "ik heb alles wat ik nodig heb." AAch zo," zegt de vrouw, "en wat heb je dan?"

Vlak voordat ze met meer dan 180km/u tegen de betonnen muur aanvliegen, glimlacht de man naar zijn vrouw en zegt:.................ik heb een airbag trut.............
Terug naar boven Ga naar beneden
https://berenos.actieforum.com
Michael

Michael


Aantal berichten : 8
Leeftijd : 56
Woonplaats : Lange Akker 175, 4847 KM Teteringen (Breda), The Netherlands
Telefoonnummer : +31617800676
Registration date : 25-01-08

Moppen Tappen Empty
BerichtOnderwerp: Vliegend oog   Moppen Tappen Emptyvr jan 25, 2008 5:11 pm

Een man komt in een kroeg een paar biertjes drinken. Dan pakt hij opeens zijn oog uit z'n kas en gooit deze via de vloer, het plafond tegen het raam en z'n oog komt weer terug in z'n hand. De man naast hem kijkt ervan op maar zegt er niks van. 5 minuten later pakt die man weer zijn oog en gooit hem al ketsend door de kroeg weer tegen het raam en weer terug in z'n hand. Weer wordt er niks gezegd. Na de 3 derde keer vraagt de man naast m aan de bar: Waarom gooi je zo met je oog tegen t raam dan? Zegt d man: Ik kijk of m'n fiets nog buiten staat.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.amandariberenos.nl
Michael

Michael


Aantal berichten : 8
Leeftijd : 56
Woonplaats : Lange Akker 175, 4847 KM Teteringen (Breda), The Netherlands
Telefoonnummer : +31617800676
Registration date : 25-01-08

Moppen Tappen Empty
BerichtOnderwerp: De keuring   Moppen Tappen Emptyvr jan 25, 2008 5:19 pm

Een jonge vrachtwagenchauffeur komt op de militaire keuring en wil graag afgekeurd worden. Hij komt bij de keuringsarts en moet zich uitkleden.
"Beroep?" vraagt de arts.
"Vrachtwagenchauffeur."
"Wat zijn je gebreken?" vraagt de arts.
"Mijn koplampen werken niet," zegt de jongen.
"Hoe bedoel je?" vraagt de arts.
"Ik bedoel: ik heb slechte ogen."
"We zullen eens zien," zegt de arts en loopt naar de kaart met de kleine en grote letters.
De arts wijst op kleine letters:
"Kun je dit lezen?"
"Nee, sorry," zegt de jongen.
De arts wijst op grotere letters:
"Kun je dit dan lezen?"
"Nee, sorry," zegt de jongen.
De arts wijst op de allergrootste letters:
"Kun je dit dan lezen?"
"Absoluut niet," zegt de jongen.
"Dat is inderdaad niet zo best," zegt de dokter, "maar ik heb nog een tweede test."
Nu laat de dokter een spiernaakte meid voor het bord gaan staan.
"Zie je wat?" zegt de dokter.
"Niets," zegt de jongen.
"Nou," zegt de dokter, "misschien werken je koplampen niet, je richtingaanwijzer doet het wel."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.amandariberenos.nl
Rob the Admin
Admin
Admin
Rob the Admin


Aantal berichten : 94
Leeftijd : 50
Woonplaats : C.F. Mřllers Allé 16 4th, DK-2300 Kopenhagen S, Denemarken
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

Moppen Tappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen Tappen   Moppen Tappen Emptyvr jan 25, 2008 9:21 pm

haha met die glazen oog pirat
Terug naar boven Ga naar beneden
https://berenos.actieforum.com
Rob the Admin
Admin
Admin
Rob the Admin


Aantal berichten : 94
Leeftijd : 50
Woonplaats : C.F. Mřllers Allé 16 4th, DK-2300 Kopenhagen S, Denemarken
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

Moppen Tappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen Tappen   Moppen Tappen Emptyza feb 02, 2008 7:41 pm

Een man ontsnapt uit de gevangenis waar hij de laatste 15 jaar heeft gezeten. Op zijn vlucht vind hij een huis en breekt in om te zoeken naar wapens en geld. Het enige wat hij vind is een jong echtpaar in bed. Hij beveelt de man uit bed te komen en bind hem vast op een stoel. Vervolgens bind hij de jonge vrouw aan het bed vast, hij gaat boven op haar liggen en kust haar in haar nek.Dan staat hij op en gaat naar de badkamer.Terwijl hij daar, is fluistert de man tegen zijn vrouw op het bed: Luister, die vent is een ontsnapte gevangene kijk maar naar zijn kleding. Hij heeft waarschijnlijk heel lang in de gevangenis gezeten en al die jaren geen vrouw gezien. Ik zag hoe hij jou in je nek kuste als hij sex met je wilt stribbel dan niet tegen, klaag niet doe gewoon wat hij je vraagt stel hem tevreden. Hij is gevaarlijk en als hij kwaad word vermoord hij ons. Wees sterk schat, Ik houd van jou.
De jonge vrouw antwoorde hij kuste me niet in me nek.Hij fluisterde in me oor. En vertelde me dat hij homo was, en dat ie jou heel leuk vond. Hij vroeg of er soms vaseline in de badkamer stond. Wees sterk ik houd ook van jou!!!





There was a black man, a white man, and a native American man, and a
Latino man. All four of them were on top of a cliff discussing the
difficulties that their people had gone through.

The native American said, "my people have suffered the most, and in
honor of what they have endured, I will fling myself off this cliff in
hopes that my blood will change things!"
So he yelled out real loud "THIS IS FOR MY PEOPLE!", and jumped off the
cliff.

The latino not wanting to be outdone, quickly looked at the other two
and followed suit yelling "THIS IS FOR MY PEOPLE!" and jumped off the
cliff as well.

The black man was touched by this and decided it was his turn, so he
yelled "THIS IS FOR MY PEOPLE" and pushed the white man off the cliff!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://berenos.actieforum.com
cberenos

cberenos


Aantal berichten : 8
Leeftijd : 47
Woonplaats : Kristiansand
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

Moppen Tappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen Tappen   Moppen Tappen Emptyza feb 02, 2008 10:50 pm

He he ze waren allemaal goed...
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuri a.k.a. Yukhan
General
General
Yuri a.k.a. Yukhan


Aantal berichten : 50
Leeftijd : 45
Woonplaats : BCN
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Naam : Yuri
Registration date : 29-01-08

Moppen Tappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen Tappen   Moppen Tappen Emptywo feb 06, 2008 11:19 am

Een beetje flauw, aangezien hij het Spaans is, maar er zijn genoeg SPaans sprekenden onder ons. Ik vertaal hem nog wel eens.

Catalanen staan erom bekend dat ze gierig zijn ......

Bon día (Buenos días). Vengo a solicitar un crédito.

Encantado de atenderle, don Jordi. Veamos żQué cantidad solicita?

1 Euro. - żCómo? Por favor, don Jordi, no es necesario solicitar un crédito por esa cantidad. Puede Vd. Retirarlo de cualquiera de sus cuentas. żSe lo saco de su cuenta corriente o de su libreta de ahorro?

Ą He dicho que quiero que se me conceda un crédito POR UN EURO! Si no me lo conceden, cancelo la cuenta, la libreta, el fondo de inversiones y me voy a otro banco, collons!

Ą OH, no, don Jordi, por favor! No me malinterprete. Desde luego, no tenemos ningún inconveniente a concederle su crédito, faltaría más.

żQué plazo desea?
Un mes. - żun mes?... Bien, como es un plazo corto le aplicaremos un interés de un 10% y por ser Vd. Uno de nuestros mejores clientes, lo dejaremos en un 5%. żLe conviene?.

Molt be (Muy bien). Como garantía, quiero dejar el Mercedes.

żEl Mercedes? ĄPero, don Jordi! Por esa cantidad no es necesario que nos deje una garantía.

ĄHe dicho que quiero dejar de garantía EL MERCEDES! Si no cancelo la cuenta, la libreta, el fondo de inversiones y me voy a otro banco, cony!

ĄOh, no, no, don Jordi! Aceptamos su garantía, puede dejarlo en el parking de la oficina. Firme aquí y hasta pronto.

Don Jordi llega a su casa y le dice a su mujer:
Montserrat, ya nos podemos ir de vacaciones, encontré parking vigilado para el Mercedes durante un mes y por solo 1,05 euros.

MORALEJA: no es que los catalanes sean agarraos, Son unos comerciantes de puta madre....
Terug naar boven Ga naar beneden
Yuri a.k.a. Yukhan
General
General
Yuri a.k.a. Yukhan


Aantal berichten : 50
Leeftijd : 45
Woonplaats : BCN
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Naam : Yuri
Registration date : 29-01-08

Moppen Tappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen Tappen   Moppen Tappen Emptywo feb 06, 2008 11:25 am

Een beetje grof, deze vertaal ik dus maar niet, hehehe

Una habitacion con 3 hombres y 50 mujeres y la luz apagada, a los 5 minutos un hombre enciende la luz y grita ORGANIZACION, apaga la luz y vuelven al tema, a los 5 minutos lo mismo ORGANIZACION, y a la tercera vez que el hombre enciende la luz y grita organizacion los otros 2 hombres le preguntan ż"se puede saber que pasa que cada 5 minutos gritas organizacion"? a lo qu el hombre responde "joder macho somos 3 tios y 50 tias y ya me han dao 3 veces x culo"
Terug naar boven Ga naar beneden
Rob the Admin
Admin
Admin
Rob the Admin


Aantal berichten : 94
Leeftijd : 50
Woonplaats : C.F. Mřllers Allé 16 4th, DK-2300 Kopenhagen S, Denemarken
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

Moppen Tappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen Tappen   Moppen Tappen Emptywo feb 06, 2008 3:06 pm

Hey hombre

Yo comprendo nada...
Translacion por favor

Het enige woordje wat ik zo een beetje weet is "joder" cyclops en daar kom ik toch niet ver mee
Terug naar boven Ga naar beneden
https://berenos.actieforum.com
Yorah-_-Rah
Sergeant
Sergeant
Yorah-_-Rah


Aantal berichten : 21
Leeftijd : 40
Woonplaats : -_-AGGA-_-
Telefoonnummer : 0031 6 48858864
Naam : Yoraham A.M. Berenos
Registration date : 11-02-08

Moppen Tappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen Tappen   Moppen Tappen Emptydo feb 14, 2008 3:12 am

Einstein staat op een feestje, komt er iemand naar Hem toe.
Einstein vraagt: Wat is jouw IQ? 250, zegt de persoon.
Dus begint Einstein te praten over kwantische natuurkunde, blackholes, singulariteit en ruimtetijd...

Na een tijdje komt er een ander naar hem toe en Einstein vraagt hem ook:
Wat is jouw IQ? 150, zegt de persoon.
Dus begint Einstein te praten over Internationaal recht, ethische conflicten met genetische manipulatie...

Iets later komt er weer iemand naar hem toe.
Einstein vraagt: Wat is jouw IQ? 100, antwoord de persoon.
Dus begint Einstein te praten over de regering, de lonen, en benzine-prijzen...

Komt er weer iemand aan en Einstein vraagt:
Wat is jouw IQ? 50, antwoord de persoon.
Dus begint Einstein te praten over Idols, Big-Brother, Starmaker, Jouw vrouw, mijn vrouw

Komt er daarna nog iemand naar hem toe. Einstein vraagt: Wat is jouw IQ? 10, antwoord de persoon. Daarop vraagt Einstein hem: Konta bai swa? Kon bai na Korsow?

afro
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.berenos.actieforum.com
Yorah-_-Rah
Sergeant
Sergeant
Yorah-_-Rah


Aantal berichten : 21
Leeftijd : 40
Woonplaats : -_-AGGA-_-
Telefoonnummer : 0031 6 48858864
Naam : Yoraham A.M. Berenos
Registration date : 11-02-08

Moppen Tappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen Tappen   Moppen Tappen Emptydo feb 14, 2008 3:20 am

Mijn excuses als de lijn overschrijd word... MAAr deze is gewoon lol!

THE BLACK PANTIES

Anna had lost her husband almost 4 yrs ago. He daughter was constantly calling her and urging her to get back into the world.
Finally, Anna said she'd go out, but didn't know anyone. Her daughter immediately replied, "Mom! I have someone for you to meet."
Well, it was an immediate hit. They took to one another and after dating for a couple of weeks, he asked her to join him for a weekend in Wisconsin.
Their first night there, she undressed as he did.
There she stood nude, except for a pair of black lacy panties; he looking her over, he asked,
"Why the black panties?"
She replied: "My breasts you can fondle, my body is yours to explore,but down there I am still in mourning." He knew he was not getting lucky that night.
The following night was the same--she stood there wearing the black panties,and he was in his birthday suit--but now he was wearing a black condom. She looked at him and asked:
"What's with the black condom?"
He replied, "I want to offer my deepest condolences!"

lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.berenos.actieforum.com
Yuri a.k.a. Yukhan
General
General
Yuri a.k.a. Yukhan


Aantal berichten : 50
Leeftijd : 45
Woonplaats : BCN
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Naam : Yuri
Registration date : 29-01-08

Moppen Tappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen Tappen   Moppen Tappen Emptyvr feb 15, 2008 12:16 am

Yorah-_-Rah schreef:
Einstein staat op een feestje, komt er iemand naar Hem toe.
Komt er daarna nog iemand naar hem toe. Einstein vraagt: Wat is jouw IQ? 10, antwoord de persoon. Daarop vraagt Einstein hem: Konta bai swa? Kon bai na Korsow?

afro

Hahahahahaha, Einstein ta papia papiamentu antoooooo hahaha. Ik ken een dergelijke, maar dan met fries... Weet ff niet na te vertellen... je moest erbij zijn Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Yorah-_-Rah
Sergeant
Sergeant
Yorah-_-Rah


Aantal berichten : 21
Leeftijd : 40
Woonplaats : -_-AGGA-_-
Telefoonnummer : 0031 6 48858864
Naam : Yoraham A.M. Berenos
Registration date : 11-02-08

Moppen Tappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen Tappen   Moppen Tappen Emptyzo feb 17, 2008 9:02 pm

heheh SE SWA...

als je nog meer Spaanse moppen heb moet je ze zeker plaatsen lol!

btw.. ik heb je toegevoegd op me msn What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.berenos.actieforum.com
detta
Sergeant
Sergeant
detta


Aantal berichten : 23
Leeftijd : 66
Woonplaats : curacao
Telefoonnummer : 05999-5223634
Naam : bernadette
Registration date : 26-01-08

Moppen Tappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen Tappen   Moppen Tappen Emptyma feb 18, 2008 3:10 am

ik moest echt wel lachen over die van Einstein
Terug naar boven Ga naar beneden
Yorah-_-Rah
Sergeant
Sergeant
Yorah-_-Rah


Aantal berichten : 21
Leeftijd : 40
Woonplaats : -_-AGGA-_-
Telefoonnummer : 0031 6 48858864
Naam : Yoraham A.M. Berenos
Registration date : 11-02-08

Moppen Tappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen Tappen   Moppen Tappen Emptyma feb 18, 2008 5:30 pm

lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.berenos.actieforum.com
afro g
Rookie
Rookie
afro g


Aantal berichten : 12
Leeftijd : 28
Woonplaats : Curacao
Telefoonnummer : 5999-6949044
Naam : shaiel
Registration date : 27-01-08

Moppen Tappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen Tappen   Moppen Tappen Emptyma maa 03, 2008 11:18 pm

Robert je kijkt alleen naar die woorden he !!! Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.kitatin.com
Rob the Admin
Admin
Admin
Rob the Admin


Aantal berichten : 94
Leeftijd : 50
Woonplaats : C.F. Mřllers Allé 16 4th, DK-2300 Kopenhagen S, Denemarken
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Registration date : 24-01-08

Moppen Tappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen Tappen   Moppen Tappen Emptyzo maa 09, 2008 1:10 pm

Echt gebeurt vandaag hier in Lombok.

We reden in de taxa van het hotel naar de stad. We reden lang wat hotellen, en de chaffeur was erg vriendelijk en vertelde: daar ligt dit hotel en daar ligt dat hotel, en plotseling toen we voorbij een Chineze begraafplaats voorbij reden zei hij: And that's the famous Chinese hotel, only difference: You check in , but you never check out.

geek
Terug naar boven Ga naar beneden
https://berenos.actieforum.com
Yuri a.k.a. Yukhan
General
General
Yuri a.k.a. Yukhan


Aantal berichten : 50
Leeftijd : 45
Woonplaats : BCN
Telefoonnummer : xx-xx-xx-xx
Naam : Yuri
Registration date : 29-01-08

Moppen Tappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen Tappen   Moppen Tappen Emptydi maa 11, 2008 12:36 am

Foute Nataly Holoway mop:

Waarom maakte ze geen kik op het strand?
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
Ze stond op trilstand Moppen Tappen 105579
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Moppen Tappen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Moppen Tappen   Moppen Tappen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Moppen Tappen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Clan Bérénos :: Bérénos Home :: Moppen-
Ga naar: